Fredag

Sitter just nu framför datorn som jag har gjort i några timmar nu, håller på och renskriver alla föreläsningar tills tentan - puh! Det är intressant, men riktigt hektiskt med en kurs på bara tre veckor..

Likt som alla andra så började mitt "nya liv" den här veckan - har undvikit socker och kommit igång med träningen igen, det känns bra. Nästa vecka ska jag börja följa ett träningsschema som håller på i fyra veckor, för att få lite rutin på tillvaron - passar bra nu när det endast är plugg inför tentan och endast en träff i skolan!

Ikväll ska jag och tjejerna hem till Lisell och umgås, det var riktigt längesen jag träffade henne så ska bli mysigt!


Just nu längtar jag efter grönska, solsken, plusgrader och fågelkvitter..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0