Min dag hittills

Började dagen med att äta en stor frukost framför tv:n tillsammans med den bästa, och efter det kollade vi på filmen "The change up" helt okej film - men storyn känner man igen sen tidigare; två personer som byter kropp med varandra. Freaky friday till exempel? :p

 

Drog sen och tränade, men valde att endast köra kondition då det har blivit styrka 3 dagar i rad nu. Sprang 10 minuter, crosstrainade 10 och cyklade 10 - varvade ner med 10 minuter promenad på löpbandet :) Känslan efter man har tränat är oslagbar! Är så glad över att jag har kommit igång igen, det är ju så skönt att träna! :) (speciellt om man har bra musik)

 

På bildan nedan ser ni min situation just nu - sitter framför datorn och pluggar. Det går framåt, men känner att jag inte riktigt har motivationen - får hoppas att den kommer snart. Men jag är åtminstone nöjd med mig själv som har renskrivit alla föreläsningar - perfekt som underlag till tentan!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0