It is days like this when it just feels right

Dagen började med att jag vid skolan kom på att plånboken låg kvar i träningsväskan hemma, fan tänkte jag.. Det var bara att traska hem igen, vilket ledde till att jag missade tåget och var tvungen att ta bussen istället - och på så sätt komma 15 minuter för sent till föreläsningen. Typiskt, dagen som hade börjat så bra!

Men det löste sig ändå, de hade inte ens börjat när jag kom till kära H118. Hade föreläsning om vårdhygien hela dagen, kanske låter tråkigt för utomstående men jävligt intressant - och kul! Speciellt när vi fick prova att sätta på oss sterilhandskar, vilket var lättare sagt än gjort :) Såg ut som man hade alienfingrar.. Fick med oss ett par hem så nu är det bara att öva!

Har suttit och läst lite om bakterier etc nu på kvällen, men nu ska jag tvätta av mig sminket och krypa ner i sängen och kolla på några avsnitt av vänner.. Natti!



Kommentarer
lina

snart ses vi babe!! <3

2011-02-02 @ 10:06:33
URL: http://ramlad.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0