12 januari

Nu ger jag upp med pluggandet, för idag. Blev några timmar nu på kvällen - men nu är jag helt slut i kroppen & huvudet så gick och la mig istället.. älskar mitt duntäcke! :) Känns som att jag kommer sova gott inatt, och ta nya tag i imorgon - blev ingen bra dag idag, åt dåligt så jag var seg nu på kvällen..

Imorgon ska jag ta en promenad innan frukost hade jag tänkt, sen vid 12 ska jag luncha med tjejerna - sen på fredag flyttar lina. :( Efter det hade jag tänkt dra till nautilus/actic och träna.. sen är det plugg som gäller!

Trötter nu, skriver imorgon istället.. natti!


Kommentarer
lina

jag ska komma hem så ofta jag bara kan! behöver mina grrrls! <3

2011-01-13 @ 10:51:33
URL: http://ramlad.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0