18 januari med sovmorgon

Vaknade inte förrän halv tio idag, jag tycker om att gå upp tidigt och bara ta det lugnt på morgonen - men så blev det inte imorse.. Så därför känns den här dagen lite halvt förstörd, bara att ta igen det imorgon! ;)

Kom nyss innanför dörren, varit och handlat lite - helt underbart att få se och gå på asfalt igen! även om det är ett tag kvar till våren så får man lite vårkänslor iallafall :) sen vill jag ha sol! varför måste det vara mulet nästan varenda dag?

Nu ska jag ta och fixa lunch, sen blir det konditionsträning på nautilus! sen ikväll är det plugg som gäller (jag är mycket bättre på att plugga på kvällen än när det är ljust ute, wierd) :) Hej svejs!


Har börjat kolla på vänner - första året, det är ju så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0