4 januari 2011

Jag sa det igår och jag säger det en gång till; så skönt att jag klarade tentan! Det var inte bara jag som tyckte att den var konstig - tyckte inte att den "gav" mig något. Konstiga frågor osv.. Men nu när jag fått reda på svaret kan jag fokusera ordentligt på den här kursen. Som även har en spärrtenta! Gulp.. (Man måste klara tentan innan sommaren, annars får man inte gå vidare, typ?) Men det ska nog gå bra :)

Var och tränade idag igen, fast bara kondition idag - och lite styrka för överkroppen. Ska jobba imorgon och sen är det stängt på torsdag så det gäller att passa på! :)
Har segat lite med syrran i cirka två timmar nu, hon har börjat kolla på säsong 1 av vampire diaries - och jag själv hade svårt att slita mig, det är ju så bra! Men nu ska jag sätta mig vid skrivbordet och plugga lite, ciao. :)



Kommentarer
AnnG

Duktig du är babe, grattis! :) NEJ, är det stängt på torsdag?! Det såg jag inte idag! Tur att du skrev det här, annars hade jag tränat efter Thai på torsdag! Haha :)

2011-01-04 @ 19:15:19
URL: http://kastasand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0