8 januari

Idag har jag fixat lite iordning lite på rummet, bytt gardiner och så. Nu är det mysigt & fint - så som jag vill ha det! :) ikväll ska jag dricka vin & cider tillsammans med mina fina vänner - sista helgen med lina innan hon flyttar till sundsvall. (!) kommer bli tomt utan henne på helgerna, men jag vet att hon och axel kommer få det jättebra där uppe - sen är jag bombsäker på att hon kommer komma hem lite då och då. :)

förutom det så regnar det ute och jag är tung i huvudet. tog en huvudvärktablett nyss, funderar på och lägga mig och kolla på en film och hoppas på att det går över - sen är det dags att börja göra sig redo för kvällen. :)


Tog bort två ljus från adventljusstaken - tycker den är så fin, passar perfekt som dekoration! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0