Like I'm the only girl in the world

Igår kom resten av familjen hem, så nu går jag runt och känner mig som ett spöke :) får helt enkelt ta och kila ner och sola snart. Fast så farligt är det inte, tar igen det i sommar sen ;)

Idag har jag bara tagit det lugnt, var och tränade på nautilus vid 12 ungefär - 45 min kondition + ben. Känns som att jag kommit in i ett bra flow, nu gäller det bara att hålla det! Känslan när man har tränat är oslagbar. :)

Kanske borde ta och skriva lite om nyår.. Var här hemma hos mig, och eftersom det blev lite i sista minuten så åt vi tre olika pajer (som var riktigt goda!) och sen glass med varma hallon efteråt - smarrigt. :) Fram tills tolvslaget lekte vi lite lekar som annG hade fixat, bra gjort! Sen när klockan började närma sig gick vi alla ut på gatan och tittade på fyrverkerierna och drack bubbel. Sedan fortsatte vi neråt stan och så mycket mer än så blev det inte.. Men det var ett bra nyår, det känns som - och jag hoppas verkligen, att 2011 kommer bli ett bra år. :) Gott nytt år på er alla, bättre sent än aldrig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0