No headline

Idag är en sån dag. En dag när allt kändes helt fel. Är det kanske för att jag kände att jag inte fick något gjort? Ingen träning, förutom lite lek med pilatesbollen framför tv:n - och inget pluggande.. Så idag är jag nere.

Nu ska jag sova bort den här dumma känslan och vakna upp på rätt sida imorgon, lite solsken skulle inte sitta helt fel heller ;) Imorgon ska jag träffa tjejerna och laga mat, sen är vi bjudna till grannarna på kvällen - och sen får jag se när jag tar tag i det obehagliga men nödvändiga som måste ske innan helgens slut. Är det kanske det som får mig att må så dåligt? Guud, jag vet inte :| varför måste allt vara så smärtsämt, så.. överraskande? När kan jag hitta tryggheten? Många funderingar som ni ser.. Nu gäller det bara att veta hur man ska bearbeta allt, på rätt sätt.

Hoppas ni haft en bättre dag än jag! :)



Kommentarer
lina

jag har också mycket dumt att tänka på just nu men annG sa en smart sak, nämligen att allt verkar mycket svårare än vad det faktiskt är när man väl gör det. vi får kämpa på och göra allt det där jobbiga så känns det nog bättre sen. puss babe!

2011-01-06 @ 01:02:15
URL: http://ramlad.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0